Прилуки ВКонтакте
Прилуки Facebook
Прилуки Google+
Написать
Пятница, 22.11.2024, 11:26

Календарь новостей

«  Август 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Форма входа

Приветствую Вас Гость!

Поиск

Реклама

Наш опрос

Хотели бы вы жить в другом городе?
Всего ответов: 62

Погода

Облако тегов

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Омріяні десять кілометрів
шевченкоПоки будівництво об’їзної дороги виглядає малоймовірним, вулиці міста потерпають під колесами вантажівок, а прилучани продовжують рахувати тріщини на стінах своїх будинків

Украй поганий стан асфальтного покриття на вулицях нашого міста став справжнім більмом на оці. Про актуальність цієї проблеми говорять усі, а от шукати шляхи її вирішення мало хто хоче. Але ж вибоїни самі по собі не зникнуть. Тому варто хоча б спробувати зупинити руйнування покриття на окремих ділянках доріг, якщо загальну картину миттю покращити не виходить. 
Одне з питань засідання виконкому міської ради, що відбулося минулого вівторка, стосувалося встановлення обмежувальних знаків по вулиці Шевченка. Ухвалено відповідне рішення. Заступник міського голови Володимир Назім розповів "Граду" про цю та інші «гарячі» вулиці Прилук і про те, наскільки реальним є будівництво об’їзної дороги.

– Володимире Івановичу, як давно виникла потреба перекрити рух багатотоннажного транспорту по вулиці Шевченка?
– Проблема вулиці Шевченка не нова. Надходять скарги мешканців, будинки яких зазнають пошкоджень від коливань ґрунту. Крім того, по вулиці прокладено каналізаційний колектор, що через дві гілки перекачує стоки центральної частини Прилук на очисні споруди. У разі великої аварії постраждає не тільки вулиця – це буде удар по екології всього міста. Пориви вже траплялися, й однією з вірогідних причин цього є вплив важковагового транспорту. Останній випадок стався на одній із гілок біля будинку №31. Проблема не тільки в тому, щоб відновити трубу. Витрат потребує ще й відновлення зовсім недешевого асфальтного покриття, один квадратний метр котрого коштує 190 гривень. Було пошкоджено близько 8 "квадратів" – ось і рахуйте. Саме тому й ухвалено рішення заборонити проїзд по цій вулиці вантажівок вагою понад 3 тонни.
– Коли рішення набуде чинності та в яку суму обійдеться?
– Питання тісно пов’язані. Для встановлення знаків на кожному перехресті по обидві сторони руху потрібно близько 50 тисяч гривень. Самі розумієте, сума немаленька. Але коштів у міському бюджеті обмаль, тому говорити про терміни виконання не доводиться. Принаймні в найближчий місяць навряд чи це реально.
– І все ж варто сподіватися, що справа не ляже в довгий ящик. Куди підуть вантажівки, побачивши обмежувальні знаки на повороті на Шевченка?
– Вони об’їжджатимуть вулицю Шевченка по Соборній. Доцільніше було б поставити знаки на Горовій Білещині, щоб вантажівки заїжджали в Прилуки не з цього боку, а від Манжосівки та Заїзду. Задовольнивши потребу жителів вулиці Шевченка та зменшивши вірогідність аварій на каналізаційній мережі, ми не вирішуємо проблему учасників дорожнього руху – водіїв великих вантажівок, які не можуть розвернутися на території міста без порушень правил. Проте Горова Білещина розташована не на території Прилуцької міськради, за межами котрої ми не маємо права використовувати бюджетні кошти. 
– А які ще вулиці Прилук проблематичні з точки зору руху важковагового транспорту?
– Проблема руху вантажівок по нашому місту в цілому надзвичайно гостра. Коли будувалися вулиці, вони не були розраховані на великий вантажопотік, що за останні 10-20 років зріс у кілька разів. Найкращим виходом стала б об’їзна дорога, але її нема й невідомо коли вона буде. Тому доводиться вживати заходів, які в силу фінансових можливостей міста більш-менш реальні. 
Напружена ситуація на вулиці 1 Травня, де люди стурбовані інтенсивним рухом і руйнуванням будинків. Однак ця вулиця вважається об’їзною, альтернативи їй наразі нема.
– Об’їзна дорога: чи стане все-таки можливим її будівництво?
– Тільки за умови виділення коштів із державного бюджету. Питання неодноразово піднімалося перед центральними органами влади. Востаннє «нагору» з цього приводу зверталися минулого року. Її хотіли будувати ще на початку дев’яностих. Проектно-кошторисна документація датується 1995 роком. Ясна річ, що з того часу ціни на будматеріали та інші затратні статті змінилися, тому зараз на запроектовані тоді 10 400 метрів об’їзної дороги потрібна інша, значно більша сума. 
– Насамкінець - про питання ближчої перспективи. Нещодавно міський голова говорив про тендер на ремонт вулиці Київської. Чи проведено вже його? І які зрушення щодо ремонту покриття на інших вулицях?
– Тендер уже відбувся, на суму 500 тисяч гривень. Його проводило обласне управління капітального будівництва. Нині триває укладання договорів з переможцем. Є сподівання, що до Дня Незалежності дорога на Київській буде капітально відремонтована. Решта вулиць ремонтуватиметься по мірі надходження вільних бюджетних коштів. Я сам водій, і мені прикро бачити надзвичайно плачевний стан прилуцьких доріг. Але ситуація така, як є, і покращити її поки що дуже складно.
Олександр Бойко

На фото: вулиця Шевченка: люки та тріщини...
Просмотров: 4357 | Добавил: admin | Рейтинг: 0.0/0 | |
Всего комментариев: 0
Смотрите также:
Інвалідність молодшає (0)
ВСЕ ТІЛЬКИ ПОЧИНАЄТЬСЯ... (0)
Десяті «Мистецькі барви» (0)
Куточок живої природи у центрі Прилук (0)
ДО ДНЯ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ (0)
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]




www.priluki.at.ua © 2024 | Используются технологии uCoz