Прилуки ВКонтакте
Прилуки Facebook
Прилуки Google+
Написать
Пятница, 29.03.2024, 13:20

Календарь новостей

«  Июль 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Форма входа

Приветствую Вас Гость!

Поиск

Реклама

Наш опрос

Хотели бы вы жить в другом городе?
Всего ответов: 62

Погода

Облако тегов

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Вісник місцевої влади
Про зміни в законодавстві з питань видачі документів дозвільного характеру

На одній із апаратних нарад міського голови державний адміністратор міської ради Юлія Галіч інформувала про зміни в законодавстві з питань видачі документів дозвільного характеру, наголосивши на тому, що 21 квітня 2011 року прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення дозвільної системи у сфері господарської діяльності», який відповідно до європейських стандартів спрямований на вдосконалення процедур здійснення контролю за додержанням вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру та застосування норм адміністративного права за порушення дозвільними органами (їх посадовими особами), державними адміністраторами порядку видачі документів дозвільного характеру.
Також доповнено Кодекс України про адміністративні правопорушення статтею про те, що невиконання приписів посадових осіб спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності та його територіальних органів щодо усунення порушень вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмірі від двадцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Доповнено Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» статтею про контроль за додержанням вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру.
7 квітня поточного року прийнятий Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності», відповідно до якого суб’єкт господарювання за одержанням документів дозвільного характеру, що видаються місцевими дозвільними органами, звертається виключно до державного адміністратора в Дозвільному центрі. У роботі Дозвільного центру беруть участь місцеві дозвільні органи, до яких суб’єкти господарювання можуть звернутися за консультацією.
Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності затверджено Законом України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», прийнятим 19 травня 2011 року.

Відбулося чергове засідання конкурсного комітету по визначенню пасажирських перевізників

Зі слів заступника міського голови Олександра Сивенка, пасажирські перевезення на міських автобусних маршрутах сьогодні переживають не найкращі часи. Але міська влада Прилук намагається виправити ситуацію, що склалася на ринку пасажирських перевезень по місту, шляхом проведення конкурсів, на які виставляються окремі автобусні маршрути та маршрути в лотах.
20 червня відбулося чергове засідання конкурсного комітету Прилуцької міської ради по визначенню пасажирських перевізників на міських автобусних маршрутах загального користування.
На жаль, на конкурс був поданий пакет документів лише по ЛОТу №1, до якого входять маршрути №2 «273 квартал — в/м №12» та №21 «273 квартал — Дослідна». Заяву на участь у конкурсі подав СПД Юрій Сидоренко, якого й визнано переможцем конкурсу по маршрутах №21 «273 квартал — Дослідна» та №2 «273 квартал — в/м №12».
29 червня поточного року виконком відповідним рішенням затвердив протокол засідання конкурсного комітету.
Отже, з 1 липня здійснюється перевезення пільгової категорії громадян ще на двох міських автобусних маршрутах – №21 та №2.
Рішенням виконавчого комітету від 5 липня поточного року затверджено паспорти міських автобусних маршрутів загального користування №16 «Тваринмаш – в/м №12», №16А «в/м №12 – Тваринмаш», №2А «в/м№12 – 273 квартал», №21 «273 квартал – Дослідна» та №2 «273 квартал – в/м №12».

Про хід виконання рішення виконкому «Про проведення місячника «Спорт для всіх - спільна турбота»

На черговому засіданні виконавчого комітету міської ради слухалося питання про хід виконання рішення виконкому «Про проведення місячника «Спорт для всіх - спільна турбота», про що інформував спеціаліст сектора по фізичній культурі та спорту управління освіти міської ради Руслан Мосціпан.
З метою проведення місячника було утворено організаційний комітет та затверджено відповідний план заходів. Також була утворена комісія, яка обстежила всі спортивні майданчики міста та розробила організаційно-практичні заходи щодо їх облаштування.
Під час місячника були приведені до належного стану спортивні майданчики в загальноосвітніх навчальних закладах, вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації, дошкільних та позашкільних навчальних закладах, у мікрорайонах міста та в місцях масового відпочинку населення.
У проведенні місячника активну участь узяли комунальні служби, тренери та викладачі фізичного виховання, учні й студенти навчальних закладів, мешканці міста. Головами комітетів самоорганізації населення були організовані й проведені суботники по прибиранню та облаштуванню спортивних майданчиків у мікрорайонах міста. Управлінням освіти міської ради організовано суботник по приведенню до належного стану території міського стадіону «Супутник».
За ініціативи депутата міської ради Ігоря Кашпура встановлено стаціонарну гімнастичну перекладину на спортмайданчику гімназії №5.
У зв’язку з відсутністю фінансування, на жаль, не вдалося облаштувати належним чином окремі майданчики в мікрорайонах міста.
Виконком міської ради інформацію спеціаліста сектора по фізичній культурі та спорту управління освіти міської ради Руслана Мосціпана узяв до відома та зняв дане рішення з контролю у зв’язку з його виконанням.

Установлено тарифи на платні соціальні послуги територіальному центру соціального обслуговування

На виконання низки постанов Кабінету Міністрів України і, розглянувши службову записку начальника управління праці та соціального захисту населення Ганни Малиш, виконавчий комітет установив з 1 липня поточного року тарифи на платні соціальні послуги територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Прилуцької міської ради.

На апаратній нараді міського голови слухалося питання «Про виконання бюджету міста за І півріччя 2011 року»

6 липня міський голова Юрій Беркут провів розширену нараду з керівним складом виконавчих органів ради, директорами комунальних підприємств, керівниками правоохоронних органів, установ, закладів, головами комітетів самоорганізації населення міста.
На нараді слухалося питання про виконання бюджету міста за І півріччя 2011 року, про що інформувала начальник фінансового управління міської ради Олена Ворона.
За результатами півріччя до загального фонду бюджету міста мобілізовано 69 млн. 179 тис. грн. при запланованих бюджетних призначеннях згідно розпису доходів у сумі 67 млн. 600 тис. 300 грн.
Доходів «кошика 1» мобілізовано на загальну суму 34 млн. 263 тис. 600 грн. (виконання становить 105,4%).
До «кошика 2» за перше півріччя надійшло 5 млн. 39 тис. 500 грн. (виконання становить 105,7%).
Фактичні надходження плати за землю склали 3 млн. 987 тис. грн.
До спеціального фонду надійшло 2 млн. 92 тис. 600 грн., що складає 66,3% річних бюджетних призначень.
До бюджету розвитку за звітний період мобілізовано 1 млн. 583 тис. 300 грн. При бюджетних призначеннях на 2011 рік 2 млн. 682 тис. грн.
З початку року на покриття тимчасового касового розриву залучено 24 короткотермінові позики на загальну суму 43,2 млн. грн. Станом на 5 липня поточного року залишок непогашеної короткотермінової позики складав понад 9 млн. грн.
Як зазначив міський голова, цьогорічна ситуація з міським бюджетом як ніколи є надзвичайно складною, адже його дефіцит становить 40 млн. грн., що повністю підтверджено обласним фінансовим управлінням. Але, зважаючи на те, що Прилуки виконали планові показники надходжень до державного бюджету, місту дозволено й надалі користуватися короткотерміновими позиками, що дасть можливість хоч у якійсь мірі регулювати питання виплати заробітної плати працівникам бюджетної галузі.
Начальник фінансового управління міської ради Олена Ворона, звертаючись до керівників бюджетних установ, наголосила, що жорстка економія бюджетних коштів – це вже не прохання, а реальна вимога часу.

На апаратній нараді виступила начальник юридичного відділу міської ради Валентина Горбач, яка проінформувала присутніх про те, що з 1 липня 2011 року набрав чинності Закон України «Про засади запобігання і протидії корупції». Донедавна питання корупції врегульовувалися Законом України «Про боротьбу з корупцією».

Адмінкомісія розглядає протоколи та карає порушників

На двох останніх засіданнях адміністративної комісії, що функціонує при виконавчому комітеті міської ради, було розглянуто 28 адмінпротоколів, складених відповідно до статей Кодексу України про адміністративні правопорушення. 
За статтею 152 (порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів) розглянуто 2 адмінпротоколи, відповідно до яких на порушників накладено штраф на загальну суму 840 грн.
За порушення правил тримання собак і котів (стаття 154) комісія розглянула 3 протоколи, відповідно до яких двом громадянам винесла попередження, на одного наклала штраф у сумі 51 грн.
За статтею 155 (порушення правил торгівлі і надання послуг працівниками торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, громадянами, які займаються підприємницькою діяльністю) винесено дві постанови про накладення штрафу на порушників на загальну суму 68 грн.
За порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами (стаття 156) комісія розглянула один протокол та винесла постанову щодо накладення на порушника штрафу в сумі 510 грн.
За статтею 159 (порушення правил торгівлі на ринку) розглянуто 9 адмінпротоколів, відповідно до яких винесено три попередження та накладено штраф на шістьох порушників на загальну суму 102 грн.
За куріння тютюнових виробів у заборонених місцях (стаття 175-1) комісія розглянула 9 адмінпротоколів, відповідно до яких винесла три попередження та шість постанов щодо накладення штрафу на порушників на загальну суму 544 грн.
За статтею 179 (перебування на робочому місці в нетверезому стані) винесено постанову щодо накладення штрафу на порушника в сумі 85 грн.
За статтею 182 (порушення вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму чи правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях) комісія винесла постанову щодо накладення штрафу на порушника в сумі 85 грн.

На особистому прийомі міського голови

7 липня міський голова Юрій Беркут проводив особистий прийом громадян, на якому були присутні депутат міської ради Володимир Бакунов, начальник юридичного відділу міської ради Валентина Горбач та спеціалісти управлінь і відділів міської ради, до повноважень яких відноситься розгляд питань, порушених у зверненнях громадян.
На прийомі побувало 11 мешканців міста. Зареєстровано 11 усних звернень.
Громадяни звернулися до міського голови по питаннях отримання дозволу на встановлення автономного опалення у квартирах багатоповерхових будинків, оформлення документів на земельні ділянки, ремонту дахів будинків, які протекли внаслідок дощів, отримання житла тощо.
На 6 звернень міський голова надав роз’яснення під час особистого прийому, по решті — доручення про їх розгляд у відділах та управліннях міської ради в терміни, передбачені чинним законодавством.
Відділ інформаційно-аналітичного забезпечення Прилуцької міської ради
Просмотров: 441 | Добавил: admin | Рейтинг: 0.0/0 | |
Всего комментариев: 0
Смотрите также:
Міліцейська хроніка (0)
Флагман современного образования Украины-2010 (0)
Ситуація залишається дуже складною (0)
Игральные заведения - на замке. Но кое-кого, говорят, впускают за ... Условным сигналом (0)
Турнір на честь 60-річчя «Колоса» (0)
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]




www.priluki.at.ua © 2024 | Используются технологии uCoz